General manager

کسب سه مقام در مسابقات مینی گلف دستگاه های اجرایی توسط میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از کسب سه مقام اول، دوم و سوم در مسابقات مینی گلف دستگاه‌های اجرایی توسط کارکنان اداره‌کل خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند و ویژه کارمندان دستگاه های اجرایی و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: اداره‌کل استان با 5 ورزشکار در هر دو بخش بانوان و آقایان شرکت کرد که سه مقام اول، دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کرد.
شاه‌وردی گفت: در بخش بانوان سمیه محمدی و تکتم بهروش به ترتیب مقام اول و سوم و در بخش آقایان حامد برزگانی مقام دوم را کسب کردند.
شاه‌وردی ضمن تقدیر از کارمندان ورزشکار اداره‌کل بیان کرد:‌ ورزش کردن بهترین راهکار برای داشتن نیروهایی پویا بوده و در ارائه خدمات و افزایش بهره‌وری کارکنان موثر است و ورزش کردن در ادارات موجب بالا رفتن بازدهی کاری کارمندان می‌شود و این موضوع به نوبه خود میزان رضایت‌مندی مردم را افزایش می‌دهد.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish