General manager

تقدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی از همکاران روابط عمومی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی در دیدار با همکاران روابط‌عمومی این اداره‌کل ضمن تبریک فرا رسیدن این روز با قدردانی از کارکنان روابط عمومی و خداقوت به آنان از تلاش‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی تجلیل به عمل آورد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: روابط‌عمومی ویترین یک مجموعه است و یک سازمان برای نیل به اهداف و برنامه‌های خود نیازمند برخورداری از یک روابط‌عمومی قوی و پویاست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به ماموریت‌ها واهداف مهم این اداره‌کل بیان کرد: با تلاش‌های روابط‌‌عمومی اداره‌کل توانستیم گام‌های موثری در معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های استان برداریم.
او از دو زبانه شدن وب سایت اداره‌کل با همت روابط‌عمومی اداره‌کل خبر داد و گفت: جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در فاز اول به زبان انگلیسی و در فاز بعد به سایر زبان‌ها به گردشگران معرفی خواهد شد.
شاه‌وردی در پایان صحبت‌های خود با اهداء لوح تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌ها همکاران حوزه روابط‌عمومی قدردانی و به آنان خداقوت گفت.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish