Handicrafts

رویداد کوآپ تجارت ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از برگزاری رویداد کوآپ تجارت با هدف شناسایی ظرفیت‌های صادراتی استان ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، هادی شاه‌وردی صبح روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در نشست خبری با اشاره به رویداد کوآپ تجارت در خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری یکی از مسائل ما حوزه آموزش در صنایع‌دستی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه این رویداد سیزدهم و چهاردهم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: یکی از آموزش‌هایی که در این رویداد داده خواهد شد ظرفیت‌های صادراتی صنایع‌دستی خراسان جنوبی در کشورهای هدف است.

او بیان کرد: امیدواریم این رویدادها در معرفی پیانسل‌های صادراتی خراسان جنوبی داشته باشد و کمک کار صنعتگران ما در این زمینه قرار گیرد.

عارف علی‌آبادی دبیر اجرایی رویدادکوآپ تجارت نیز در این نشست گفت: این رویداد در محورهای صنایع‌دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع‌غذایی و گلخانه با حضور ۱۶۰ نفر برگزار می‌شود.

او گفت: از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه صنایع‌دستی، ۳۵ نفر از حوزه صنعت و معدن، ۳۵ نفر از حوزه کشاورزی و ۴۰ نفر از حوزه فناوری هستند.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه در این رویداد به صورت همزمان چهار پنل برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی استان در حوزه‌های تولیدی استان و ظرفیت‌های نیروی انسانی و نخبگانی برای ایجاد پروژه‌های صادرات محور است.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish