Tourism

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی بی بی حجیه سرایان

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان از افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی بی بی حجیه سرایان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، تقی عیدی گفت: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی و معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان سرایان و جمعی از مسئولین شهرستان، اقامتگاه بوم‌گردی بی بی حجیه سرایان افتتاح شد
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان افزود: شاخه طبیعت‌گردی رو به رشدترین بخش صنعت گردشگری است و در این بین اقامتگاه‌های بوم‌گردی که سهم بسزایی از گردشگری را به خود اختصاص داده از ظرفیت‌های مهم برای جذب گردشگران در کشور به شمار می‌رود.
عیدی گفت: اقامتگاه بوم‌گردی بی بی حجیه در زمینی با مساحت 250 مترمربع و با زیربنایی به مساحت 200 مترمربع با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرایان و با استفاده از تسهیلات بانک توسعه و تعاون افتتاح و از این پس آماده پذیرایی از میهمانان گردشگران شهرستان است.
عیدی افزود: اقامتگاه بوم گردی بی بی حجیه دارای سه اتاق و دو سوئیت و به طور کلی بیش از پنجاه نفر ظرفیت اسکان این اقامتگاه است.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish