Tourism

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری استان خراسان جنوبی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی گفت: کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری استان در هفتمین روز از بهار 1403 در بیرجند برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی بیان کرد: این کارگاه که با حضور تعدادی از فعالین این صنعت از جمله دهیاران، راهنمایان گردشگری، مدیران مجتمع‌های گردشگری برگزار شد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی افزود: کارگاه آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری با تدریس بابک مغازه‌ای از مدرسین برجسته گردشگری کشور با سرفصل‌هایی همچون معرفی جاذبه‌ها و محصولات گردشگری، چگونگی داشتن یک روستای گردشگری، اصول طراحی و برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری و مدیریت کسب و کارهای گردشگری، خصوصیات یک کسب و کار موفق و پایدار گردشگری روستایی و شناخت درست و بهینه مشتریان و شیوه ارتباط با آنها ارائه و تدریس شد.
او گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری در استان برگزار شد و برنامه‌های توانمندسازی فعالین و جوامع محلی در حوزه گردشگری در اولویت آموزش استان خواهد بود.
عربی افزود: این کارگاه با همت و کمک بخش خصوصی مجتمع گردشگری بادامشک بیرجند و موسسه آموزشی علوم خیام بیرجند برگزار شد و بیش از 30 نفر از علاقه‌مندان در آن حضور داشتند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish