گردشگری

حضور آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور دارد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در جلسه‌ای با نمایندگان آستان مبارک حسین موسی الکاظم (ع) که در محل امامزاده شهر طبس روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه 1402 برگزار شد از حضور آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در مرکز غرفه استان خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
شاه‌وردی در این جلسه ضمن تاکید بر ظرفیت بسیار بالای گردشگری مذهبی شهرستان طبس در مورد چگونگی حضور استان در این نمایشگاه و زمینه‌های معرفی این ظرفیت‌ها مطالبی ارائه داد.
محمد عرب، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس هم در این این خصوص گفت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در نمایشگاه تهران برگزار شد.
عرب افزود: با توجه به اینکه شهر طبس به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور شناخته می‌شود، حضور در این نمایشگاه زمینه مناسبی برای معرفی شهرستان و برندسازی مناسبی برای چهارمین شهر مذهبی کشور است که در این خصوص تصمیمات و برنامه‌ریزی های خوبی انجام شده است که امیدواریم به بهترین شکل و به طور متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور یابیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا