گردشگری

تهیه ۶۰بسته سرمایه‌گذاری گردشگری خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تهیه بیش از ۶۰بسته سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در بازدید از دفتر تحریریه روزنامه‌های آوای خراسان جنوبی و زعفران به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز، بیان کرد: از سوی این اداره‌کل ۶۰ بسته سرمایه‌گذاری در گردشگری تهیه شده که آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: صنعت گردشگری از پیشران‌های اقتصادی استان است و باید توجه ویژه به حوزه گردشگری شود.
شاه‌وردی بر لزوم معرفی هرچه بیشتر، بهتر و هدفمند جاذبه‌های استان و معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه رسانه تأکید کرد و گفت: معرفی و نمایش جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان باعث رونق‌بخشی به حوزه گردشگری می‌شود.
او افزود: در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی استان در یکسال اخیر بالغ بر ۴۰۰ دقیقه محتوا تولید شده و دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار نیز با حضور ۶۵ عکاس کشوری برگزار شد که ۲ هزار عکس با کیفیت از جاذبه‌های استان تحویل دبیرخانه جشنواره شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اضافه کرد: ۱۰۰ عکس راه‌یافته به نمایشگاه که توسط هیئت داواران انتخاب شده طراحی و آماده شده و این عکس‌ها در مراکز منتخب استان‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.
شاه‌وردی گفت: فصل گردشگری استان برای پاییز تدوین و برنامه‌ریزی شده است که هدف اصلی فصل گردشگری معرفی پتانسیل‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی، اقتصادی و کشاورزی استان است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا