گردشگری

دیدار نوروزی رئیس و کارکنان اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با امام‌جمعه شهر فردوس

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس به‌اتفاق همکاران به‌منظور تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان با امام‌جمعه شهرستان دیدار کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده به‌عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد خدمات سفر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز حدود ۲۰۰ هزار نفر در شهرستان در کمپ‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان اقامت داشته‌اند که نسبت به مشابه سال قبل از رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده و این نشان از افزایش میزان ماندگاری مسافر در شهرستان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شاکری امام‌جمعه شهر فردوس ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران و اعضای ستاد خدمات سفر در خصوص ارائه خدمات به مسافران و معرفی ظرفیت‌های شهرستان به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز، بر همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌ها برای توسعه شهرستان و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) با موضوع مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکری همچنین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در حوزه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث کهن، خواستار ساماندهی شهر تون به‌ویژه محله تاریخی سردشت برای بازدید و بهره‌مندی گردشگران نیز شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا