مدیرکل

نشست مدیرکل میراث فرهنگی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در جلسه‌ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبارات سال ۱۴۰۲ را پیگیری کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در نشست صمیمی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبارات سال ۱۴۰۲ و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان را بررسی و پیگیری کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تعاملات بسیار مثبت و سازنده‌ای با دستگاه‌های اجرایی استان دارد و با تعامل و همدلی می توان زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم کرد.
حمید جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سال گذشته گفت: معرفی جاذبه‌ها تأثیر بسیار خوبی در جذب گردشگر در استان داشته است و باید از این فرصت با معرفی بهتر و بیشتر استان در سطح ملی و بین‌المللی بهره برد و از طریق رونق گردشگری به پیشرفت و توسعه استان کمک کرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: وظیفه ما است که اهتمام و تلاش برای رونق بخشیدن حوزه گردشگری استان را مدنظر قرار داده و با اعتبارات و تخصیص بودجه، این حوزه، حمایت کنیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا