مدیرکل

پیام تسلیت مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان متبرک شاهچراغ شیراز، این حادثه دلخراش را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفت.
در متن پیام شاه‌وردی آمده است:
انالله و انا الیه راجعون
هر کجا بیرق نور و حقیقت در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می‌شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می‌خورد. این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.
بار دیگر جنایت وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران منجر به شهادت مظلومانه چندین تن از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی جعفر (شاهچراغ) علیه السلام در شهر شیراز شد.
درست در بحبوحه جنگ مجازی و ادراکی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در منطقه علیه ایران اسلامی، دهها شهروند بی گناه ما هدف حمله آشکار دشمنان قرار گرفته و در جوار حرم ملکوتی فرزند بزرگوار حضرت امام موسی کاظم علیه السلام به خاک و خون غلتیدند.
بی شک اینگونه اقدامات ددمنشانه در این موقعیت حساس که ملت آخرین بندهای استعمار را به خوبی با تدابیر ارزشمند رهبری و همبستگی و توان داخلی می‌گسلد و آماده حرکت جهادی در گام دوم انقلاب است، نشان دهنده مسیر صحیح و پیروزمندانه دولت و ملت غیور ایران است.
این مصیبت بزرگ دل هر ایرانی غیوری را به درد آورده است. قاطعیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با عوامل آشکار و پنهان این واقعه، درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که امنیت ملت ایران را وجه المصالحه اهداف شوم خود قرار داده‌اند.
اینجانب وقوع این جنایت را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفاف عاجل دارم.
هادی شاه وردی
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی

 

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا