Handicrafts

برگزاری میز خدمت صنایع‌دستی در شهرستان خوسف

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهرستان خوسف برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی صالحی بیان کرد: یکی از اهداف میز خدمت، برقراری ارتباط مستقیم با مردم به خصوص هنرمندان صنایع دستی و بررسی مشکلات آنها در این حوزه است.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف پرداخت تسهیلات کم‌بهره، بیمه تامین اجتماعی و نبود بازارچه صنایع‌دستی را از جمله دغدغه‌های هنرمندان اعلام کرد و افزود: راهنمایی لازم برای نحوه دریافت این مشوق‌ها به متقاضیان ارائه شد.
او گفت: همچنین سید حسن هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان از میز خدمت بازدید و قول پیگیری مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان را دادند.
حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی امام جمعه شهرستان خوسف در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته صنایع‌دستی از تلاش‌های مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدردانی کرد.
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان خوسف هنر خود را با ارزش‌ها و مبانی اسلامی عجین کردند که سبب مباهات است‌.

Show More

Khoosf representation

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish