Tourism

بررسی و ساماندهی ورودی منطقه گردشگری بند دره بیرجند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی و ساماندهی ورودی منطقه گردشگری بند دره بیرجند گفت: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی این است که با مدیریت و تعامل بیشتر ورودی بند دره ساماندهی شود.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در این جلسه که با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرماندار، شهردار، و جمعی از مسئولین روز چهارشنبه 31 خردادماه 1402 برگزار شد، بیان کرد: توسعه فضاهای رفاهی و تفریحی در سطح استان و به‌ویژه شهر بیرجند به‌عنوان مرکز استان ضروری است و با توجه به گرمی هوا استقبال مردم از منطقه گردشگری بیرجند بسیار زیاد است و باید این منطقه ساماندهی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: رفع مشکلات موجود و توسعه خدمات و فضاهای رفاهی تفرجگاه بند دره، نیاز به کار کارشناسی دارد و باید کانکس‌ها و دست‌فروش‌ها با دادن مهلت مشخص، با توجه به مشکلات حقوقی، اجتماعی و بهداشتی ساماندهی شوند.
در این جلسه بعد از ارائه نقطه‌نظرها و پیشنهادهای حاضرین در جلسه مقرر شد، در جلسه‌ای با بررسی دقیق نقشه‌های منطقه گردشگری در مورد ساماندهی ورودی بند دره تعیین تکلیف شود و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province
Back to top button
en_USEnglish