Tourism

لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری درخراسان جنوبی

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی گفت: در جلسه کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی لغو و تعلیق شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر گشت آسیا به استناد ماده 24 آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌دلیل عدم فعالیت و به درخواست خود شرکت لغو شد.
عربی ادامه داد: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری میناب سیر شرق نیز به استناد بند پ ماده 20 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدلیل عدم فعالیت سیاحتی و گردشگری در بیش از 6 ماه گذشته به مدت یک ماه تعلیق شد و در صورت عدم فعالیت پس از مدت مقرر مجوز این شرکت لغو خواهد شد.
او گفت: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ گونه ثبت نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات‌ مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish