گردشگری

با همکاری و حمایت یک شرکت خدمات مسافرتی و همت گروه نمایش، اجرای مهربانی برای کمک به ستاد دیه استان خراسان جنوبی برگزار شد

به همت گروه نمایش «کله‌خران» با همکاری و حمایت شرکت خدمات مسافرتی همتا سیر بیرجند و برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط این گروه تمامی عواید و درآمد حاصل از فروش بلیت این نمایش در هجدهمین شب از اجراهای عموم این نمایش به ستاد دیه استان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، پس از 16 شب اجرای عموم نمایش «کله‌خران» از 16 تا 31 تیرماه در سالن گلبانگ، با دریافت مجوز تمدید اجرای به مدت سه شب از 1 الی 3 مرداد، اجرای مهربانی باهدف کمک به ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به روی صحنه رفت و با استقبال پرشور و کم‌نظیر مخاطبان روبرو شد. با توجه به ظرفیت سالن گلبانگ بیرجند برای 140 نفر مخاطب و پیش‌بینی حضور کم‌نظیر تماشاگران در این شب، با اضافه کردن صندلی در سالن، 180 نفر در این شب به تماشای این نمایش نشستند.
اجرای مهربانی یک اجرای رایگان بوده و گروه بدون مشخص کردن مبلغ بلیت، با شعار «قیمت بلیت: همت عالی» دست تماشاگران را برای کمک با هر مبلغی به نمایش و نهایتاً ستاد دیه باز گذاشته و توانست با این حضور کم‌نظیر مبلغ 52 میلیون ریال را برای کمک به این ستاد جمع‌آوری شود.
مصطفی علی‌آبادی مدیر آژانس مسافرتی همتا سیر بیرجند گفت: «این آژانس مسافرتی در طرحی نو و جدید با برگزاری تورهای نمایش، ایده‌ای نو را در استان پایه‌گذاری نمود تا در همکاری با گروه‌های نمایشی استان، بتوان از ظرفیت موجود در آژانس‌های گردشگردی و تورها برای رشد و ارتقاء فروش و تماشاگر در تئاتر استفاده کرد. حال‌آنکه در اولین تجربه برگزاری تورهای نمایش به‌صورت جدی در این نمایش به فروش خوبی دست پیدا کردیم و توانستیم باعث آشنایی و آشتی تعداد قابل‌توجهی از همشهریان بیرجندی با تئاتر و نمایش شویم. علاوه بر برگزاری تور نمایش، فروش و مدیریت تبلیغات این نمایش نیز به عهده‌ی شرکت خدمات مسافرتی همتا سیر بیرجند بوده که سعی شد با یک تیم حرفه‌ای بهترین بازخورد و فروش را در این نمایش داشته باشیم.»

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا