گردشگری

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ضرورت افزایش سطح خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در استان

استاندار خراسان جنوبی گفت: با همدلی و پای‌کار بودن مسئولان متولی، میزان خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت با تأکید بر این مطلب در جریان بازدید میدانی از ایستگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌های فردوس و سرایان اظهار داشت: طی بازدیدهای میدانی که از وضعیت سرویس‌دهی و استقبال از مهمانان عزیز نوروزی در سطح استان در دستور کار ماست امروز بازدیدی از شهرستان‌های قاینات، سرایان و فردوس داشتیم.
استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که خوشبختانه آمادگی‌های لازم در شهرستان‌های یازده‌گانه خراسان جنوبی برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد، بیان کرد: ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران قبل از سال تشکیل و در حال برگزاری است.
او اظهار داشت: همه دستگاه‌های متولی در راستای ارائه خدمات مؤثر و مفید به مسافران و گردشگران نوروزی پای‌کار هستند و برنامه‌ریزی اقدامات خوب در استان، باعث شده میزان خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کند.
قناعت با اشاره به اینکه از دو، سه روز قبل طرح ویژه ترافیک و ایمنی در دستور کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرارگرفته، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح، خوشبختانه شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم، اگرچه امروز هم متأسفانه حادثه‌ای در منطقه طبس داشتیم.
او افزود: در مقایسه با روزهای نخست طرح نوروزی سال جاری خوشبختانه در دو، سه روز اخیر تعداد تصادفات فوتی و جرحی‌ در جاده‌های استان کاهش قابل‌توجهی داشته که اقدامات پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در این زمینه قابل‌تقدیر است.
به گفته قناعت؛ در شهرستان فردوس هم بر اساس گزارش فرماندار و بازدیدهای میدانی که داشتیم خوشبختانه شاهد آمادگی کامل مدیران شهرستان فردوس برای میزبانی خوب از گردشگران نوروزی هستیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا