گردشگری

بررسی میدانی مشکلات مجتمع آبدرمانی کویر لوت شهرستان خوسف

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: با حضور میدانی مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات مجتمع آبدرمانی سلامت کویر لوت شهرستان خوسف بررسی شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی به اقدامات صورت گرفته از سوی اداره‌کل برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان مجتمع آبگرم لوت اشاره کرد و بیان کرد: هم‌اکنون ساختمان این مجتمع با هزینه یک میلیارد و 700 میلیون ریال در حال بازسازی است اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر نیازمند اعتبار است.
احمد بنده‌ئی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان جنوبی در این بازدید برای تامین اعتبار بازسازی ساختمان آبدرمانی قول مساعد داد و گفت: باید دستگاه‌های متولی شهرستانی و استانی با مساعدت و همکاری، هزینه موردنیاز را برآورد تا با رفع مشکلات موجود بدون هیچگونه مشکل فنی، فعالیت در این مجتمع ادامه یابد.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان جنوبی با اشاره به مسیر خاکی 20 کیلومتری تا آبگرم لوت افزود: مسیر خاکی آبگرم به لحاظ زیرساختی باید برای رفاه حال گردشگران و مسافران آماده شود تا مسیر بهره وری افزایش یاید.
سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف هم آبگرم لوت را یک ظرفیت گردشگری در بخش سلامت شهرستان دانست و گفت: برای حمایت از بخش خصوصی، پیگیر پرداخت تسهیلات برای ارتقا خدمات‌دهی در مجتمع آبگرم معدنی لوت خواهیم بود.
در ادامه، مسئولان از ظرفیت گردشگری محلات عشایری، نیزار خور و جنگل نخاب شهرستان خوسف که در فهرست آثار ملی ثبت شده، بازدید کردند.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان خوسف

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا