گردشگری

نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و مشاغل خانگی فردوس افتتاح شد

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: در آغاز سفرهای نوروزی، نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و مشاغل خانگی فردوس با حضور مردم و مسئولان و امام جمعه شهر فردوس افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: این نمایشگاه در ساختمان بازارچه صنایع‌دستی فردوس درمجموعه گردشگری پارک تون با ظرفیت ۲۲ غرفه صنایع‌دستی راه اندازی شد.
رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فردوس افزود: در مجموع شهرستان بیش از ۵ نمایشگاه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب دایر خواهد بود.
شبنم‌زاده افزود: در این نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی از جمله سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی،حوله دستباف، گلیم و کفش، محصولات چوبی، گلدوزی و بافتنی و سوغات عرضه شده است.
مهدی روشن فرماندار و رییس ستاد سفر شهرستان فردوس ضمن تشکر از مجموعه میراث‌فرهنگی و شهرداری فردوس در راه‌اندازی این نمایشگاه نوروزی، بر اهمیت توجه به صنایع‌دستی و مشاغل خانگی تاکید و تصریح کرد: بازارچه مذکور هر چه سریع‌تر تکمیل و تجهیز و در راستای حمایت از بخش خصوصی تحویل صنعتگران حوزه صنایع‌دستی شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا