مدیرکل

مستند تلویزیونی جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی تهیه شد

مستند تلویزیونی جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی تهیه شد و به‌زودی در تلویزیون اینترنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پخش می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حین برگزاری اولین نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در محل وزارت میراث‌فرهنگی، مستند این جشنواره با حضور دبیر جشنواره، تعدادی از داوران و تعدادی از عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود، تهیه شد.
این مستند به پیشنهاد اداره کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور و به دلیل تجربه موفق، ابتکار عمل و ایده خلاقانه اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی در دو دوره برگزاری موفق جشنواره ملی عکس و دستاورد و خروجی بی‌نظیر این استان در معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌هایش در ۳حوزه ماموریتی وزارتخانه تهیه شد تا به‌عنوان مدلی موفق برای سایر استان‌های کشور استفاده شود.
تا کنون دو دوره جشنواره ملی عکس میراث ماندگار به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی برگزار شده که در دومین دوره این جشنواره ۵۰ عکاس غیر بومی به همراه ۱۴ عکاس بومی به شرکت کردند.

این عکاسان از نقاط مختلف کشور مانند کیش، کرمانشاه، خراسان رضوی، همدان، خراسان شمالی، سبزوار، سیستان و بلوچستان و شهرکرد، مهمان مردم خراسان جنوبی بودند و جاذبه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان را به تصویر کشیدند.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان خوسف

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا