گردشگری

ضرورت تلاش برای ارائه روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان

مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی از تلاش برای ارائه روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان در تعطیلات نوروز 1402 خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمود مقامی بابیان این مطلب در اولین رویداد استانی میزبانان شایسته خاطرنشان کرد: تلاش ما در کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر این است که در نوروز 1402 روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها ،ظرفیت‌ها و داشته‌های حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان برای گردشگران ارائه کنیم.
مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان بابیان این‌که هدف از انجام این کار آن است که از همه ظرفیت‌های مردمی موجود در استان برای حضور گردشگران نوروزی در نقاط مختلف خراسان جنوبی استفاده شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر قرار است برنامه‌هایی در این خصوص با حضور فعالان این حوزه برگزار شود که اولین رویداد استانی میزبانان شایسته یکی از این برنامه‌ها است.
او با اشاره به این‌که هدف اصلی از برگزاری این برنامه‌ها این است که کاری کنیم تا گردشگران در نقاط مختلف خراسان جنوبی اقامت گزینند و ماندگاری مسافر را شاهد باشیم، بیان داشت: در این راستا قرار است جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی کشور به‌خوبی معرفی شوند.
مقامی عنوان داشت: در این راستا همچنین فعالان حوزه صنایع‌دستی محصولات تولیدی خود را در فضای مجازی و در قالب یک روایت به گردشگران نوروزی معرفی کنند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا