گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی: در ایام نوروز باید خدمات فوق‌العاده‌ای به مردم و گردشگران ارائه کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تأکید استاندار بر این است که در ایام نوروز باید خدمات فوق‌العاده‌ای را به مردم و گردشگران ارائه کنیم چراکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده بیان کرد: از کمیته‌های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر استان انتظاراتی است و امید می‌رود هر کمیته عملکرد خوبی ارائه دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فعالیت ستاد اجرایی سفرهای نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد و تا آخرین روز باید بحث اسکان مسافران، ایمنی جاده‌ها و سایر موارد پیگیری شود.
عباس‌زاده گفت: بیشترین حجم تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد که این موضوع را باید مدنظر قرار داده و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.
معاون استاندار، وضعیت تصادفات در استان را بحرانی خواند و گفت: خراسان جنوبی محل تردد بسیاری از استان‌ها به مقصد مشهد مقدس است و از این حیث ایمنی جاده‌ها و رعایت قوانین رانندگی اهمیت دارد.
او بابیان اینکه مهم‌ترین علت تصادفات عامل انسانی است، عنوان کرد: بافرهنگ سازی در رسانه‌ها می‌توان شاهد کاهش آمار تصادفات بود و نوروز بانشاطی را برای مردم استان و گردشگران رقم زد.
عباس‌زاده با اشاره به عملکرد استان در اربعین هم گفت: با همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان کوچک‌ترین مسئله‌ای در بحث اعزام زائران نداشتیم لذا اقدام ویژه‌ای در مسئله اربعین انجام گرفت.
او اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی سال گذشته استان به‌طور 100 درصد جذب شده و امید است عملکرد دستگاه‌های اجرایی امسال هم در جذب اعتبارات موفق باشد.
معاون استاندار با تأکید بر اهمیت پیگیری مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور و سفرهای شهرستانی استاندار، گفت: انتظار می‌رود هم در بحث پیگیری مصوبات و جذب اعتبار و هم در حوزه اجرای پروژه‌ها و هزینه کرد اعتبارات، دستگاه‌های اجرایی همت کافی داشته باشند.
عباس‌زاده با ذکر این نکته که مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به خراسان جنوبی باید از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود، اظهار داشت: در آستانه ابلاغ مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهور همت و پیگیری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای پروژه‌ها مورد انتظار است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا