گردشگری

افتتاح ایستگاه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قاین

با حضور امام جمعه قاین، فرماندار و رئیس ستاد سفر شهرستان، معاونین فرماندار، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان، شهردار قاین، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مدعوین، ایستگاه مرکزی ستاد خدمات سفر 1403 شهرستان قاینات افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده گفت: در این مراسم که در محل بوستان امام علی قاین برگزار شد، حاضرین با فعالیت‌های انجام شده، امکانات و تسهیلاتی که برای مراجعین، مسافرین و زائرین مهیا شده از نزدیک آشنا شدند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی سفر قاینات افزود: در ایستگاه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر 1403 قاین، تعداد 12 تن از هنرمندان صنایع‌دستی در قالب عرضه، کار زنده، فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی، مشغول خدمات‌رسانی به مراجعین خواهند بود.
عباس‌زاده ادامه داد: غرفه سیاه چادر عشایری از دیگر جذابیت‌های ایستگاه است که امسال با همکاری شهرداری و امور عشایر به شکلی بهتر و زیباتر برپا شده است. در این غرفه علاوه بر پذیرایی با محصولات محلی و سنتی از میهمانان، محصولات تولیدی عشایر مانند نان سنتی داغ، کشک، کره محلی و… عرضه شده است.
او اضافه کرد: در این ایستگاه علاوه بر غرفه‌های صنایع‌دستی، استقرار اورژانس، گشت انتظامی، ایستگاه اطلاع‌رسانی و فضاهای جداگانه ای برای اسکان بانوان و آقایان، نمازخانه، محل بازی بچه‌ها، خرید سوغات و… تدارک دیده شده است.
محمد محمدی فرماندار شهرستان قاینات طی سخنانی که در محل سیاه چادر عشایری ایراد کرد، با تقدیر و تشکر از کلیه همکاران اداری عضو ستاد سفر شهرستان که با تمام توان و امکانات به میدان آمدند تا به شکلی متناسب و به موقع شرایط را مهیای خدمت و پاسخگویی به مراجعان کنند، با اشاره به این که سال 1403 دومین سالی است که با بهار قرآن همزمان شده، ابراز امیدواری کرد سالی پرخیر و برکت با خبرهای خوب و گشایش برای مردم باشد.
شهردار قاین نیز گزارشی از روند امور و برنامه‌هایی که به انجام رسیده تا ایستگاه مرکزی آماده شود ارائه کرد.
پست نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان قاین از چند روز قبل در این محل مستقر شده است در این مراسم مورد بازدید رئیس ستاد سفر شهرستان و حاضرین قرار گرفت و افتتاح شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا