صنایع‌دستی

برپایی میز خدمت در مصلای نمازجمعه شهرستان قاینات

به‌مناسبت هفته صنایع‌دستی و همزمان با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، مسئول و کارشناس حوزه صنایع‌دستی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قاینات با برپایی میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه به درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی پاسخ داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده روز شنبه ۲۸ خردادماه گفت: «میز خدمت به عنوان یک نقطه تماس بین اداره‌ها و مراجعان تعریف شده و امکان ارتباط بدون واسطه را فراهم می‌کند. پاسخ‌گویی به صورت بی‌واسطه، یکی از شاخصه‌های مردم‌داری و مردم‌مداری در نظام جمهوری اسلامی است. این اقدام که در محل مصلای قاین قبل از برپایی نماز جمعه برگزار شد، بعد معنوی را نیز به آن اضافه می‌کند.»
عباس‌زاده افزود: «در آخرین روز هفته صنایع‌دستی و با عنایت به مراجعات زیاد این حوزه، میز خدمت صنایع‌دستی در محل مصلای نماز جمعه قاین برپا شد و به سوالات، ابهامات و درخواست های تعدادی از همشهریان پاسخ داده شد.»
او ادامه داد: «ظرفیت‌های صنایع‌دستی شهرستان قاینات خاص و منحصربه‌فرد است و خوشبختانه تولیدات شهرستان متنوع‌تر و شاغلین این حوزه روزبه‌روز در حال افزایش هستند. هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی تاکنون در مجموع موفق به کسب ۴۴ نشان ملی شده‌اند که از این تعداد ۱۸ اثر به نام هنرمندان پرتلاش صنایع‌دستی قاینات، ثبت شده است.»

 

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان قاینات

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات
دکمه بازگشت به بالا