مدیرکل

برگزاری جشنواره عکس به سبک استان خراسان جنوبی می‌تواند رویه دیگر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برگزاری جشنواره عکس به سبک استان خراسان جنوبی می‌تواند رویه دیگر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدمصطفی فاطمی در بازدید از اولین نمایشگاه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی، گفت: تنوع جاذبه‌های استان خراسان جنوبی بسیار زیاد است تنوع فرهنگ‌ها، رنگ‌ها و اقلیم و در برخی نقاط نیز مثل قلعه‌ها، سکونت‌گاه‌ها و … گویا تاریخ متوقف شده و هنوز کاربرد دارند.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این نمایشگاه می‌توان در خراسان جنوبی سیر کرد، آن را حس کرد و اندیشه‌های آنان را شنید. با دیدن این عکس‌ها حس سفر به انسان دست می‌دهد و علاقه‌مند به سفر به این دیار می‌‌شود.
فاطمی گفت: برگزاری جشنواره عکس و نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره، تفکر و ایده خوبی برای شناساندن استان بوده که توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی انجام شده و هنرمندان سراسر ایران را برای ثبت جاذبه‌های استان خود، دور هم جمع کرده است، می‌تواند رویه سایر استان‌ها برای معرفی ناشناخته‌هایشان شود.
او ادامه داد: استان خراسان جنوبی هم از حیث طبیعی و هم حیث فرهنگی و تاریخی پتانسیل‌های فراوانی دارد اما واقعیت این است که این استان به‌خوبی معرفی نشده و مردم هنوز به‌‌خوبی این استان را نمی شناسند
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این نمایشگاه قابلیت‌های زیاد برای معرفی استان دارد و نباید محدود به این مکان شود و باید در مکان‌های عمومی، سیاسی و اجتماعی به نمایش گذاشته شود.
فاطمی گفت: پیشنهاد من این است که در هفته فرهنگی استان، نمایشگاه عکس جشنواره ملی میراث ماندگار به مدت یک هفته در مکان‌های مختلف استان به نمایش گذاشته شود و حتما ما در این زمینه همکاری‌های لازم را خواهیم کرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا