گردشگری

حضور فعال مجموعه گردشگری آبدرمانی هلال فردوس در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع‌دستی اصفهان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس از حضور فعال مجموعه گردشگری آبدرمانی هلال فردوس ایرانیان به‌عنوان نماینده گردشگری استان و شهرستان فردوس در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی اصفهان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی اصفهان هر ساله به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری با حضور صنعت‌های گردشگری، فعالین و تورلیدر‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی کشور و ۱۸ کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس با اشاره به لزوم معرفی ظرفیت‌های بالای شهرستان به جامعه هدف و تأثیر شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی در جذب گردشگر عنوان کرد: آبگرم معدنی هلال فردوس طبق سنوات قبل نیز به‌عنوان تنها نماینده گردشگری استان در این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های استان و شهرستان و ارائه خدمات مجموعه آبگرم به مردم استان اصفهان، که یکی از استان‌های پرتردد، از شهر فردوس در مسیر مشهد مقدس است، در این رویداد مهم شرکت کرده است.
شبنم زاده گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۴ الی ۷ مهر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌ها در منطقه روشن دشت، شهر زیبای اصفهان میزبان بازدیدکنندگان ایرانی و خارجی بوده است که غرفه شهرستان با استقبال بی‌نظیر بازدید‌کنندگان همراه بوده است.
او بیان کرد: بی‌شک حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در اصفهان فرصتی بی‌بدیل برای معرفی پتانسیل‌ها، فرهنگ، آداب و رسوم کهن شهرستان را فراهم آورد که جا دارد از مجموعه گردشگری آبگرم معدنی به دلیل شرکت و نقش آفرینی در زمینه بازاریابی و جذب گردشگر بویژه از استان‌های جنوبی و مرکزی تقدیر و تشکرکنیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا