میراث‌فرهنگی

حضور فعال صنعتگران شهرستان طبس در نمایشگاه هفته فرهنگی استان خراسان جنوبی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان طبس در نمایشگاه هفته فرهنگی استان خراسان جنوبی حضور فعالی داشتند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب بیان کرد: 6 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان در رشته‌های قلم زنی روی مس، پخل‌بافی، سبدبافی و سوغات محلی به معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی و آداب و رسوم شهرستان پرداختند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: این نمایشگاه در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، هر شهرستان یک شب با حضور در نمایشگاه ، معرفی و ظرفیت‌های صنایع‌دستی و آداب و رسوم در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گرفت که با توجه به حضور فعال هنرمندان طبس و به درخواست استان، صنعتگران و هنرمندان شهرستان به مدت دو شب در این نمایشگاه حضور داشتند که با استقبال مردم و مسئولین مواجه شد.
عرب گفت: غرفه شهرستان مورد بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ، مدیران کل استانی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا