مدیرکل

موانع ۵۰ پروژه بزرگ حوزه گردشگری بدون اختصاص اعتبار رفع شد/ خراسان‌جنوبی یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری مقاومت است

وزیر میراث‌فرهنگی، خراسان جنوبی را یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری مقاومت دانست.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سید عزت‌الله ضرغامی شنبه شب در حاشیه جلسه ستاد توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: امروز توفیق سفر به خراسان جنوبی و بررسی میدانی حوزه‌های مأموریتی را داشتیم. خراسان جنوبی یک رکورد در ثبت آثار جهانی دارد و از این نظر سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان به یقین جواب خواهد داد.

وزیر میراث‌فرهنگی با تأکید بر اینکه تلاش بر رفع موانع برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را ادامه خواهیم داد، گفت: یکی از راه‌های تقویت گردشگری اطلاع‌رسانی درست برای سرمایه‌گذاری است، در این مدت ۵۰ پروژه بزرگ را رفع مانع کردیم بدون اینکه صاحبان پروژه اعتباری از ما بخواهند.

او گفت: البته برخی از پروژه‌ها یک حدأقل اعتباری نیاز دارند تا اقدامات بعدی در حوزه رونق گردشگری صورت گیرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در زمینه مالکیت باغ و عمارت جهانی اکبریه اظهار کرد: مردم بیرجند هیچ نگرانی درباره این اثر جهانی نداشته باشند چرا که مالکیت آن برای مردم و متعلق به فرهنگ آنان است.

ضرغامی در خصوص گردشگری مقاومت در شهرستان طبس و محل شکست نظامی آمریکا اظهار کرد: در حوزه گردشگری مقاومت اقدامات خوبی صورت گرفته و مسیرهایی را مشخص کرده‌ایم و دنبال آموزش‌های لازم به آرژانس‌ها در این زمینه هستیم.

او با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری مقاومت است، یادآور شد: برنامه‌ریزی در این مورد انجام خواهد شد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا