مدیرکل

موزه‌دار خراسان جنوبی جز موزه‌داران برتر کشور قرار گرفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت گرامی داشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، از موزه دار باغ و عمارت جهانی اکبریه، به‌عنوان یکی از موزه‌داران برتر کشور تجلیل شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه وردی گفت: در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها که با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و پیام ویدئویی مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، از تکتم بهروش موزه دار باغ و عمارت اکبریه بیرجند تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این برای بار دوم است که موزه داران باغ و عمارت جهانی اکبریه در زمره برترین موزه داران کشور قرار می گیرند.
در این مراسم مهناز اسدالله از سعدآباد، غلامرضا حمیدی از استان گلستان، تکتم بهروش از باغ اکبریه بیرجند، مهناز اسدی از نیاوران، پرستو قاسمی از رختشویخاته زنجان در بخش مدیر موزه، مسئول موزه‌ها و موزه‌داران و محبوبه علی‌اکبر نظری از نیاوران و اکرم فیاض از کاخ گلستان در بخش راهنمای موزه‌ها تجلیل به عمل آمد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا