گردشگری

با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی رقم خورد؛ بررسی مشکلات مجتمع گردشگری آبگرم لوت

مشکلات مجتمع گردشگری آبگرم لوت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مسئولین دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار این مجموعه در نشستی دو و نیم‌ساعته موردبررسی قرار گرفت.
به‌گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی،محمدرضا طالبی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب و غنی خراسان جنوبی در حوزه کویر اظهار داشت: این ظرفیت‌ها خام، بکر و بالقوه است که باید بیش از گذشته از آن‌ها در راستای توسعه استان استفاده کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: نیاز است در خصوص ظرفیت‌های کویر به‌خصوص مجتمع گردشگری آبگرم لوت حداقل زیرساخت‌ها فراهم شود تا نهایت استفاده را از این ظرفیت گردشگری داشته باشیم.
طالبی با اشاره به اقدامات بسیار خوب سرمایه‌گذار در مجتمع گردشگری آبگرم لوت، گفت: این سرمایه‌گذاری می‌تواند تشویقی برای حضور و ورود سایر سرمایه‌گذاران در حوزه کویر باشد.
او خاطرنشان کرد: احداث یک منطقه گردشگری در منطقه آبگرم لوت برای استفاده خوب و مفید مردم ضروری بود که توسط سرمایه‌گذار از قبل در منطقه محقق شده اما نیاز به تکمیل زیرساخت‌ها است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات جاده دسترسی مجتمع گردشگری آبگرم لوت به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مأموریت داد قبل از تعطیلات نوروز سال۱۴۰۲ نسبت به تیغ‌زنی مسیر اقدام کند.
طالبی درخصوص درخواست سرمایه‌گذار مجتمع گردشگری آبگرم لوت، به مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مأموریت داد همراهی لازم را در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذار داشته باشند.
همچنین در این نشست مقرر شد؛ با برگزاری جلسات کارشناسی مشکلات سرمایه‌گذار موردبررسی قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا