مدیرکل

۱۸ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه توسط اداره‌کل در استان افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی اظهار کرد:
پروژه‌های قابل افتتاح شامل ۱۸ پروژه با اعتبار ۸۴۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: این پروژه‌ها شامل افتتاح ۴ اقامتگاه‌ بوم‌گردی، ۳ سفره‌خانه‌ سنتی، ۲ خانه‌ مسافر، یک مورد مهمانپذیر و ۴ کارگاه‌ صنایع‌دستی در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، بشرویه، فردوس و سرایان خواهد بود.
شاه‌وردی ادامه داد:افتتاح ۲ سوییت در مجموعه آب گرم معدنی هلال فردوس، آبرسانی مجتمع ایثار طبس، لوله‌کشی آب‌انبارهای سرایان و افتتاح مسیر دسترسی به مجتمع گردشگری کاه کوه سرایان از دیگر برنامه‌ها این دهه خواهد بود.
او گفت: برگزاری تورهای بازدید از بناهای تاریخی، برپایی میزهای خدمت در مصلاهای نماز جمعه و مساجد، دیدار با صنعتگران، تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و …از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه در سطح استان اجرایی خواهد شد.
شاه‌وردی در پایان به حضور پر رنگ خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اشاره کرد و گفت: از 23 لغایت 26 بهمن‌ماه استان با 414 مترمربع فضا و 16 غرفه به معرفی قابلیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی استان خواهد پرداخت.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا