گردشگری

بیشترین استقرار گردشگران در کمپ‌های شهری خراسان جنوبی است

مدیرکل میراث‌فرهنگى، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: بیش از دو سوم استقرار گردشگران نوروز سال گذشته در کمپ‌های شهری بوده که ۹۰ درصد آن متعلق به شهرداری‌هاست.

هادی شاه‌وردی افزود: بررسی روشنایی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد انتظار است که باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.
او بیان کرد: لازم است شهرداری‌ها در پیک سفرهای نوروزی از هرگونه حفاری پرهیز کنند و زیباسازی شهری و فضاسازی مناسب هم مورد انتظار است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی گفت: پایانه‌های مسافربری در حوزه وظایف شهرداران مورد توجه قرار گیرد تا مسافران و گردشگران رضایت کامل از خدمات داشته باشند.
شاه‌وردی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها افزود: این مساله باید یک بار برای همیشه در استان خراسان جنوبی نیز حل شود.
او تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در راه اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی با میراث فرهنگی همکاری کنند.
افزایش فعالیت پلیس راهور در نقاط حادثه‌خیز شهری، اصلاح روشنایی ورودی برخی شهرها، لزوم توجه شهرداری به ایمنی رانندگی در معابر، آمادگی آتش نشانی‌های استان برای چهارشنبه آخر سال، مشخص شدن تابلو محل‌های اسکان در ورودی شهرها، اصلاح نقاط حادثه‌خیز در شهرها و تعبیه محل استقرار پلیس، افزایش همکاری‌ها در توجه به باغ گلشن طبس از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا