گردشگری

لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری درخراسان جنوبی

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از لغو و تعلیق مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی گفت: در جلسه کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی لغو و تعلیق شد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سپهر گشت آسیا به استناد ماده 24 آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به‌دلیل عدم فعالیت و به درخواست خود شرکت لغو شد.
عربی ادامه داد: مجوز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری میناب سیر شرق نیز به استناد بند پ ماده 20 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بدلیل عدم فعالیت سیاحتی و گردشگری در بیش از 6 ماه گذشته به مدت یک ماه تعلیق شد و در صورت عدم فعالیت پس از مدت مقرر مجوز این شرکت لغو خواهد شد.
او گفت: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ گونه ثبت نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات‌ مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا