مدیرکل

جایزه ویژه فرماندار بیرجند برای عکاسان دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی

فرماندار بیرجند برای عکاسان دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی جایزه ویژه در نظر گرفت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علی فاضلی‌فر در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار استان گفت: به برترین عکسی که توسط عکاسان این جشنواره از جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، صنایع‌دستی، آداب و رسوم و … شهرستان بیرجند گرفته شود جایزه ویژه‌ای از سوی فرمانداری بیرجند تعلق می گیرد.
فرماندار بیرجند بیان کرد: ۱۰ عکس برتر شهرستان بیرجند توسط داوران جشنواره به انتخاب خواهد شد و به انتخاب فرمانداری به عکس برتر از میان این ۱۰ عکس جایزه ویژه داده می‌شود.
فاضلی‌فر از اقدامات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکر کرد و گفت: در برنامه های اردویی این جشنواره تمام جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، صنایع‌دستی و حتی آداب و رسوم و پوشش محلی استان در نظر گرفته شده است.
۶۴ عکاس بومی و غیر بومی استان از امروز جمعه ۵خردادماه به مدت ۲ روز جاذبه‌های گردشگری شهرستان بیرجند را عکاسی می کنند و سپس ۲ روز در اردوهایی جداگانه به شهرستان‌های استان خواهند رفت و داوری عکس‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره روز ۹ خردادماه توسط داوران مطرح کشوری افشین بختیار، امیرعلی جوادیان، محمدعلی بیدختی، سعید محمودی ازناوه و بردیا سعادت داروی خواهد شد.

مشاهده بیشتر

مدیر وب‌سایت

واحد آمار و فناوری اطلاعات - مدیر وب‌سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا