مدیرکل

آینده اقتصاد کشور به گردشگری ارتباط دارد/ موانع را برداریم

وزیر میراث‌فرهنگی گفت: آینده اقتصادی کشورمان وصل به رونق گردشگری به عنوان صنعتی پاک است و نمی‌توان تنها با تکیه بر نفت مسائل را پیش برد.

به گزارش میراث‌آریا، سید عزت‌الله ضرغامی شنبه شب در ستاد توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: هر چند با محدودیت‌های اعتباری رو به رو هستیم ولی در هیات دولت برای توسعه خراسان جنوبی در این حوزه تلاش می‌کنم.

وزیر میراث‌فرهنگی با تأکید بر اینکه کارها با همدلی پیش می‌رود، اظهار کرد: این موضوع یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی است و به حق ایشان سردار دل‌ها نام گرفت.

او با بیان اینکه اسلام با محبت و از مسیر تسخیر دل‌ها پیش رفت، ادامه داد: مردم نه با استدلال صرف که با کار دلی و محبت سخن ما را خواهند پذیرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سرداران شهیدی چون شهید کاوه و شهید ناصری از فرزندان خراسان جنوبی، برای ما یک الگوی واقعی هستند که این نکته را بر اساس ارتباطاتی که با این بزرگان داشتم، مطرح می‌کنم.

ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: برای بسیاری از گردشگران جاذبه‌های تاریخی و تمدنی بیش از هر جاذبه دیگری ارزشمند است که خراسان جنوبی در این زمینه پرظرفیت است.

وزیر میراث‌فرهنگی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری مقرون به ثواب است، گفت: ما جاذبه‌های بسیاری داریم که با سرمایه‌گذاری در آن جهشی در رونق گردشگری ایجاد خواهد شد.

گردشگری راه مقابله با ایران‌هراسی

او با اشاره به برداشتن روادید ورود به ایران برای برخی کشورها بیان کرد: گردشگری ایران هراسی را از بین می‌برد.

ضرغامی گفت: آینده اقتصادی ما وصل به رونق گردشگری به عنوان صنعتی پاک است و نمی‌توان تنها با تکیه بر نفت مسائل را پیش برد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا