گردشگری

مسیر گردشگری شهرستان‌های فردوس و گناباد تعریف می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: مسیر گردشگری شهرستان‌های فردوس و گناباد تعریف می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: در دومین روز از گرامیداشت هفته فردوس و در راستای افزایش تعاملات و استفاده از ظرفیت‌های بالای دو شهرستان فردوس و گناباد در زمینه‌های مختلف، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان گناباد ضمن سفر به شهرستان فردوس و برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولین شهرستان، از برخی جاذبه‌ها تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرستان بازدید کردند .
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: با توجه به هم‌جواری و وجود جاذبه‌های شاخص بویژه در حوزه گردشگری در دو شهرستان فردوس و گناباد، افزایش سطح تعاملات فی مابین با هدف معرفی پتانسیل‌های بالای منطقه و توسعه و رونق صنعت گردشگری مورد تاکید است.
شبنم‌زاده گفت: در بازدید مسئولین شهرستان گناباد از جاذبه‌های شهرستان فردوس در خصوص تعریف مسیر گردشگری، برندسازی در حوزه گردشگری، معرفی ظرفیت‌های دو شهرستان به جامعه هدف و …بحث و تبادل نظر شد .
در این بازدید شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای فردوس، اسلامیه و باغستان، رییس دادگستری و دادستان شهرستان، مسئولین شهرستان گناباد را همراهی کردند .

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان فردوس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا