گردشگری

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از بازارچه‌ها و سیاه‌چادرهای نوروزی بشرویه

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بشرویه گفت: معاون هماهنگی امور استانداری خراسان جنوبی به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین شهرستان بشرویه از مراکز خدمات رسان بین‌راهی، سیاه‌چادرهای عشایری و بازارچه‌های صنایع‌دستی و سوغات محلی شهرستان بشرویه ویژه نوروز روز دوشنبه 7 فروردین‌ماه 1402 بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدامیر سلیمانی رباطی بیان کرد: از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر ایجاد بازارچه‌ها و سیاه‌چادرهای عشایری برای خدمت‌دهی به مسافران نوروزی بود که در شهرستان بشرویه در سه‌نقطه مجاور مجتمع خدماتی رفاهی امام رضا (ع)، مجاور روستای اصفاک و مجاور پارک طریق الرضا این مراکز ایجاد شد.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بشرویه گفت: اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان و در کنار آن فعالین حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای برگزاری برنامه‌های نوروزی سنگ تمام گذاشته‌اند اما برخی موارد غیرقابل‌پیش‌بینی ازجمله بارش باران موسمی و طوفان خسارت‌هایی بر مراکز موقت بین‌راهی ازجمله سیاه‌چادرها و بازارچه‌ها وارد می‌کند.
سلیمانی رباطی افزود: طوفان و بارش باران دیشب در ساعتی قبل از بازدید مسئولین سبب سقوط سیاه‌چادرها و مراکز خدمات موقت بین‌راهی شد که هنرمندان، فعالین گردشگری و عشایر عزیز مجدداً زمینه برپایی مجدد و نظم دهی به این نقاط را درزمانی کوتاه به انجام رساندند.
او در پایان گفت: بازدید مسئولین استانی سبب دلگرمی عزیزان خدمت‌رسان می‌شود که از نزدیک خود شاهد تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها در برگزاری برنامه‌های مصوب ستاد سفر باشند.
سلیمانی رباطی افزود: عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان ضمن عرض خدا قوت و تبریک این ایام هدیه‌هایی به‌رسم یادبود تقدیم فعالین بخش خصوصی در مراکز خدمات‌رسان بین‌راهی کردند.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان بشرویه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان بشرویه
دکمه بازگشت به بالا