صنایع‌دستی

ارتباط زنده با مراکز صداوسیمای استان‌ها از نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از محل پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی هرشب با مراکز صداوسیمای استان‌ها ارتباط زنده برقرار می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز پنج‌شنبه 10 آذرماه 1401 بیان کرد: برای اولین بار از محل نمایشگاه صنایع‌دستی با حضور هنرمندان صنایع‌دستی کشور با مراکز استان‌ها ارتباط زنده برقرار می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: شبکه خاوران خراسان جنوبی هر شب در طول برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه مستقر است و ضمن پوشش خبری و تصویری نمایشگاه و پخش اجرای برنامه‌های موسیقی مقامی و آیینی و هنرنمایی هنرمندان سراسر کشور با دعوت از هنرمندان سراسر ایران با معرفی هنر هنرمندان در مورد نحوه آموزش و راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی گفتگو می‌کند.
شاه‌وردی گفت: معرفی صنایع‌دستی ایران با حضور هنرمندان از شبکه‌های استانی که نشانه‌هایی از فرهنگ و هویت مردم سرزمین ما هستند، باعث راهنمایی علاقه‌مندان به راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی و سبب رونق بازار کار و افزایش اشتغال و تولید می‌شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا