گردشگری

معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی به مسافران و گردشگران نوروزی

مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی به مسافران و گردشگران نوروزی معرفی می‌شوند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمود مقانی در جلسه هم‌اندیشی کمیته تولید و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان که با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان در محل باغ و عمارت جهانی اکبریه برگزار شد، بیان کرد: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به‌صورت ابتکاری و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.
مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی افزود: با توجه ظرفیت‌های غنی و تنوع حوزه گردشگری استان درزمینه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری، خراسان جنوبی می‌تواند به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود و زمین ماندگاری مسافران در استان افزایش یابد.
مقامی ادامه داد: در این مسیر می‌توان از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کرد و از طرفی همگام به معرفی جاذبه‌های گردشگری این شرکت‌ها به مسافران و گردشگران نیز معرفی شوند.
در پایان مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان استان به بیان مشکلات، پیشنهاد‌ها و نظرات خود پرداختند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا