گردشگری

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد؛ لزوم ایجاد زنجیر‌های ارزش افزوده در حوزه صنایع‌دستی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: صنایع‌‌دستی می‌تواند پیشران صادراتی در حوزه صادرات غیرنفتی کشور باشد و باید بحث ایجاد زنجیره‌‌های ارزش افزوده در حوزه صنایع‌دستی در مناطق مختلف مزیت دار مورد توجه قرار گیرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، روح‌الله ایزدخواه در بازدید از غرفه خراسان جنوبی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی در تهران اظهار داشت: صنایع‌دستی می تواند پیشران صادراتی در حوزه صادرات غیرنفتی کشور باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم ایجاد زنجیره های ارزش افزوده در حوزه صنایع‌دستی تاکید کرد و گفت: این موضوع در مناطق مختلف مزیت‌دار باید مورد توجه قرار گیرد و بحث شهرک‌های صنعتی جهت اختصاص فضا به واحدهای صنایع‌دستی در بودجه 1402 پیشنهاد داده‌ایم و در برنامه هفتم نیز به صورت ویژه به صنایع‌دستی توجه خواهیم کرد.
ایزدخواه با اشاره به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری عنوان کرد: نمایشگاه فاخر و ارزنده‌ای است و محصولات ارزشمند بسیاری به نمایش گذاشته شده است و امیدواریم حمایت‌های بی‌نظیری از طرف وزارت صمت اتفاق بیافتد تا بتوانیم در این شرایط تحریمی، صنایع‌دستی را تقویت کنیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا