گردشگری

فرماندار سرایان: امکانات مناسب برای مسافران نوروزی فراهم شود

فرماندار سرایان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرایان تاکید کرد: امکانات مناسب برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شود
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، سیدیاسر رضوی حیدری ضمن تقدیر از نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و فعالیت دبیر ستاد در سال گذشته، بر اعمال نظارت‌های لازم بر مراکز بین‌راهی و مراکز اقامتی، استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در مسیرها و محورهای مواصلاتی و فعال‌سازی کامل مراکز اورژانس، داروخانه‌ها و مراکز درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات درمانی به هموطنان به صورت شبانه‌روزی در زمان تعطیلات نوروز تاکید کرد.
فرماندار سرایان، با توجه به همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان سفر گردشگران و مسافرین نوروزی را در این ایام خاطره انگیز دانست و خواستار اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و اجرای باشکوه مراسم نوروزگاه در سطح شهرستان شد.
رضوی حیدری با توجه به انتخابات 11 اسفند همه دستگاهها و کمیته‌های عضو ستاد بلافاصله می بایست آمادگی کامل را برای ایام نوروز داشته باشند .
تقی عیدی مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان به‌عنوان دبیر ستاد، ضمن خیر مقدم و تشکر از مسئولین کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد گفت : برنامه‌ریزی سفر مختص ایام نوروز نیست و در طول سال در کشور جاری خواهد بود.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرایان ضمن ارائه دستورالعمل ستاد مدیریت خدمات سفر و تاکید بر اجرایی کردن مفاد آن و اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز خواستار فعال بودن کمیته‌های ستاد با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب گردشگری در شهرستان به خصوص در ایام پیک سفر (نوروز و تابستان) شد.
عیدی با ارائه گزارش از سال گذشته، نوروز را فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی دانست و ضمن بررسی موانع و مشکلات خواستار رفع برخی از آنها شد.
در ادامه مسئولین کمیته‌ها گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام خود ارائه و پیشنهادها و برنامه‌هایی را مطرح و مصوب کردند.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سرایان

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سرایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا