گردشگری

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی سرای آرامش در خوسف

پنجمین اقامتگاه بوم‌گردی خوسف با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، معاون سیاسی امنیتی استاندار،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف، امام جمعه خوسف و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی در این مراسم بر معرفی اقامتگاههای بوم‌گردی تاکید کرد و گفت: علاوه بر تبلیغات سرمایه‌گذار، مسئولان مربوطه نیز باید از طریق تبلیغات و نصب راهنماهای گردشگری. نسبت به معرفی اقامتگاه‌های بوم‌گردی در مسیر تردد گردشگران و مسافران اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به رعایت حفظ نمای سنتی در احداث بوم‌گردی‌ها گفت: در زمان بازسازی بنای بوم‌گردی ها سعی شود به حفظ اصول میراث فرهنگی وفادار بود.
هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی هم گفت: برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی هزینه شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: اقامتگاه بوم‌گردی سرای آرامش در خوسف با ۷ اتاق، ۲ سوئیت و یک سالن غذاخوری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.
او ادامه داد: 4 اقامتگاه دیگر در روستاهای نصرآباد، کوشه سفلی، گیو و یک اقامتگاه در شهر خوسف با دریافت موافقت اصولی از میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حال احداث است که به‌زودی به جمع اقامتگاه‌های شهرستان اضافه خواهند شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان خوسف

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان خوسف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی