General manager

دوره آموزشی تیراندازی بانوان میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی برگزار شد

مسئول ورزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به‌مناسبت دهه فجر دوره آموزشی تیراندازی بانوان میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حجت برفی بیان کرد: دوره مقدماتی آموزش تیراندازی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با هماهنگی هیات تیراندازی شهرستان، با اسلحه بادی 145ویژه بانوان اداره کل برگزار شد.
مسئول ورزش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: ورزش تیراندازی یک ورزش رقابتی انفرادی است که در آن ورزشکاران براساس سرعت و دقت به رقابت باهم می‌پردازند.
برفی ادامه داد: اسلام دین حرکت و مسلمان پویاترین فرد برای حرکت است و برای حرکت در زندگی به مهارت‌هایی نظیر دقت، داشتن تمرکز روی هدف نیازمندیم که تیراندازی بستری است که تمام این وجوه را در خود نهفته و به صورت ناخودآگاه این اصول را یاد می دهد.
او گفت:در همین راستا براین برآمدیم در قالب ورزش، مهارت تیراندازی کارکنان را بهبود ببخشیم، لذا یک دوره آموزشی ویژه خواهران و یک دوره ویژه براداران برنامه‌ریزی شد و در نظر داریم دوره پیشرفته تیراندازی را نیز برای علاقمندان این رشته ورزشی در برنامه داشته باشیم.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish