Tourism

آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در سال 1402 برگزار شد

آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس به ریاست امام‌جمعه و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این جلسه با دستور کار آرامش بهاری، تعالی فرهنگی و بررسی میزان آمادگی دستگاه‌های متولی برای استقبال از بهار و سفرهای نوروزی تشکیل شد که اعضاء به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و بر تامین اقلام ضروری مردم، آسایش روانی و اجتماعی جامعه تاکید شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام‌جمعه طبس گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای پیشگیری، تلاش دارد تا با ارائه راهکار و کمک از جامعه و افکار عمومی به آرامش روانی و امنیت عمومی جامعه کمک کند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس افزود: دنبال برخورد نیستیم و هیچ میلی به این موضوع نیست و همیشه برای ستاد؛ آخرین ایستگاه برخورد قضایی و حقوقی است که امیدواریم با رعایت احترام مردم با فرهنگ شهرستان طبس از سوی متولیان حوزه بازار و گردشگری و …هیچوقت به این لزوم قانونی و برخورد نرسیم.
هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل در ایام عید نوروز ارائه داد و گفت: تاسیسات گردشگری ملزم به رعایت و فرهنگ‌سازی و تذکر در مورد عفاف و حجاب هستند و در مورد حفظ حرمت ایام ماه مبارک رمضان نیز باید به وظایف خود عمل نمایند و با تاسیسات متخلف در این خصوص برخورد خواهد شد.
رحیمی فرماندار ویژه طبس نیز خواستار ارائه راهکار و برنامه به تاسیسات گردشگری شد و گفت: تذکر لسانی و توزیع بروشور در ورودی‌های مناطق گردشگری برنامه‌ریزی شود.

Show More

Public relations

The latest news and updates of the General Directorate of Cultural Heritage, Tourism and Handicrafts of South Khorasan Province

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish