Tourism

رونق طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان قاین

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، از رونق طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان قاین خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی در سفری یک‌روزه به قاین، به‌همراه کارشناس مسئول حوزه برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت اداره‌کل، از چندین طرح سرمایه‌گذاری شهرستان بازدید کرد.
معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حال احداث که متقاضی استفاده از تسهیلات بانکی هستند، شامل مجتمع گردشگری، مجتمع بین‌راهی خدماتی، اقامتگاه بوم‌گردی و سفره‌خانه سنتی بازدید کرد.
او ضمن ارائه راهنمایی به سرمایه‌گذاران برای ادامه کار، قول مساعد در خصوص تسریع در معرفی برای دریافت تسهیلات، زیرساخت و مجوزها داد.
عربی پس از بازدید از طرح‌های گردشگری و ابراز رضایت از روند احداث این طرح‌ها، از تمام کسانی که به فعالیت در این حوزه پاک، متنوع و زودبازده علاقه دارند، به ویژه در روستاهایی که دارای پتانسیل‌های چندگانه اعم از طبیعت و آثار تاریخی هستند برای حضور در این عرصه دعوت کرد.

Show More

Qaenat office

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
en_USEnglish