میراث‌فرهنگی

بازید معاون سیاسی فرمانداری سربیشه از روند مرمت خانه تاریخی بهاور

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه با بیان خبر بازدید معاون سیاسی فرمانداری سربیشه از روند مرمت خانه تاریخی بهاور واقع در شهر سربیشه، گفت: در این بازدید روح الله نوری در جریان روند مرمت این خانه تاریخی که یکی از شاخص‌ترین بناهای تاریخی شهر سربیشه است، قرار گرفت.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی حق‌پناه عنوان کرد: معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری آثار تاریخی به‌عنوان شناسنامه هویتی جامعه خواستار باز تعریف کاربری این مکان در قالب‌های فرهنگی محله محور با توجه به وجود محلات دچار آسیب های اجتماعی در حول این بنا شد.
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سربیشه ضمن تقدیر از افزایش صورت گرفته سهم اعتبارات مرمت آثار تاریخی طی دو سال گذشته از سوی فرمانداری از اهتمام نمایندگی میراث‌فرهنگی شهرستان سربیشه بر تکمیل این بنا و تجهیز آن به‌عنوان خانه فرهنگ شهر سربیشه در سال آینده خبر داد.
حق‌پناه بیان کرد: مرمت این بنا با مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال از مرداد ماه آغاز و در میانه شهریور فاز اول مرمت آن پایان یافت.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان سربیشه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان سربیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا