صنایع‌دستی

صنایع‌دستی، برگزارکننده بهترین نمایشگاه‌های خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بهترین نمایشگاه‌هایی که طی دو سال اخیر در استان برگزار شده در حوزه صنایع‌دستی بوده است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد اشرفی بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی رتبه دوم ارزیابی کشوری را در میان ادارات میراث‌فرهنگی کشور کسب کرده که این نتیجه کار تیمی بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان‌جنوبی به‌واسطه تنوع بسیار زیاد صنایع‌دستی دارای یک روستای جهانی به نام خراشاد و یک روستای ملی در زمینه گوهرسنگ و سنگ‌های قیمتی یعنی روستای خور است.
اشرفی اظهار کرد: دو بازارچه صنایع‌دستی در خور و‌ خراشاد کلنگ‌زنی شده که برای بازاریابی و فروش این محصولات گران قیمت، زمینه خوبی فراهم شده است.
او تاکید کرد: کارگروهی در همین محل نمایشگاه برای طرح‌های اولویت‌دار صنایع‌دستی از جنس کارگروه تسهیل فراهم می‌کنیم تا به صورت ‌مستقیم درخواست صنعتگران مطرح و پیگیری شود.
اشرفی با بیان اینکه نمایشگاه خراسان‌جنوبی در آینده از نمایشگاه‌های به‌نام در سطح ملی خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه نشانی در حوزه صنایع‌دستی جمهوری اسلامی خواهد بود تا سهمی در اقتصاد مردمی و ارزش افزوده خوبی در سبد معیشتی مردم ایجاد کند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا