صنایع‌دستی

معاون استاندار: خراسان جنوبی مهد صنایع‌دستی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این استان را مهد صنایع‌دستی دانست.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده شب سه‌شنبه 8 آذرماه 1401 گفت: حضور 27 استان از 31 استان در نمایشگاه نشان از شور، نشاط و پررونق بودن این نمایشگاه دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب صنعتگران صنایع‌دستی سراسر کشور از این نمایشگاه، افزود: با توجه به اینکه هنوز در روزهای اولیه این نمایشگاه هستیم استقبال مردم بسیار پرشور و بانشاط است و این نشان از این دارد که صنایع‌دستی بخشی از هویت ماست.
عباس‌زاده ادامه داد: ما موظف هستیم در پاسداشت این فرهنگ فاخر که ریشه فرهنگی، صنعتی و درعین‌حال اقتصادی دارد با برگزاری نمایشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی زمینه شکوفایی صنایع‌دستی و اشتغال در این زمینه را فراهم کنیم و فرهنگ عمومی مردم را در استفاده از صنایع‌دستی را ارتقا دهیم.
او گفت: برگزاری نمایشگاه این فرصت را فراهم می‌آورد تا با بررسی نقاط ضعف و توجه به نقاط قوت در سال‌ها و فرصت‌های آینده وشاهد برگزاری نمایشگاه‌های پررونق‌تر و باشکوه‌تر باشیم.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا
fa_IRفارسی