گردشگری

ادامه سرمایه‌گذاری در گردشگری شهرستان قاینات

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات از سرمایه‌گذاری در گردشگری شهرستان قاینات خبر داد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده بیان کرد: انتخاب شعار مهار تورم، رشد تولید در سال جاری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی است که زودبازده بوده و موجب درآمدزایی و اشتغال‌زایی می‌شود. شهرستان قاینات باوجود داشتن قابلیت‌های مناسب گردشگری، با لحاظ پایین بودن تعداد واحدهای گردشگری اعم از اقامتی، خدماتی، رفاهی، تفریحی و… نسبت به میانگین استان، نیاز به آسان‌سازی سرمایه‌گذاری برای ایجاد امکانات و تسهیلات برای جذب گردشگر را دارد که امیدواریم با توجه به مشوق‌های پیش‌بینی شده، موجب ورود بیشتر بخش خصوصی به حوزه گردشگری شهرستان شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات در ادامه از حضور کارشناسان حوزه سرمایه‌گذاری معاونت گردشگری استان در قاین خبر داد و گفت: در این سفر از 11 طرح که متقاضی سرمایه‌گذاری و تسهیلات بوده یا در حال احداث و فعالیت است، بازدید به عمل آمد.
عباس‌زاده افزود: طرح‌های مورد بازدید شامل مجتمع گردشگری، سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه بوم گردی و مجتمع بین‌راهی رفاهی در بخش مرکزی و شهر قاین بود.
او ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب چندین طرح، امسال شاهد جهش مناسبی در تعداد و تنوع واحدهای گردشگری در شهرستان خواهیم بود.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان قاینات

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان قاینات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا