گردشگری

حضور شهرستان بیرجند با چهره‌ای متفاوت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از حضور شهرستان بیرجند با چهره‌ای متفاوت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمدعلی جنتی‌فر گفت: برای اولین بار جلسه نشست صمیمی علی فاضلی فرد، فرماندار شهرستان بیرجند با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند افزود: این جلسه با همت فرماندار بیرجند، در راستای هماهنگی‌های لازم برای شرکت قوی و درخور شان شهرستان بیرجند در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار شد.
جنتی‌فر ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت های سرمایه‌گذاری شهرستان بیرجند است که با حضور فعال بخش خصوصی و حمایت بخش دولتی می‌توان بهترین بهره‌برداری را برای توسعه صنعت گردشگری شهرستان کرد و شهرستان بیرجند با چهره ای متفاوت در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
او گفت: تنی چند از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان به‌همراه تعدادی از ادارات و نهادهای مشارکت‌کننده شامل شهرداری بیرجند، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی وزارت امور خارجه در بیرجند در این جلسه حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص حضور فعال در نمایشگاه به اشتراک گذاشتند.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان بیرجند

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان بیرجند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا