گردشگری

آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در سال 1402 برگزار شد

آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس به ریاست امام‌جمعه و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این جلسه با دستور کار آرامش بهاری، تعالی فرهنگی و بررسی میزان آمادگی دستگاه‌های متولی برای استقبال از بهار و سفرهای نوروزی تشکیل شد که اعضاء به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و بر تامین اقلام ضروری مردم، آسایش روانی و اجتماعی جامعه تاکید شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام‌جمعه طبس گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای پیشگیری، تلاش دارد تا با ارائه راهکار و کمک از جامعه و افکار عمومی به آرامش روانی و امنیت عمومی جامعه کمک کند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس افزود: دنبال برخورد نیستیم و هیچ میلی به این موضوع نیست و همیشه برای ستاد؛ آخرین ایستگاه برخورد قضایی و حقوقی است که امیدواریم با رعایت احترام مردم با فرهنگ شهرستان طبس از سوی متولیان حوزه بازار و گردشگری و …هیچوقت به این لزوم قانونی و برخورد نرسیم.
هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل در ایام عید نوروز ارائه داد و گفت: تاسیسات گردشگری ملزم به رعایت و فرهنگ‌سازی و تذکر در مورد عفاف و حجاب هستند و در مورد حفظ حرمت ایام ماه مبارک رمضان نیز باید به وظایف خود عمل نمایند و با تاسیسات متخلف در این خصوص برخورد خواهد شد.
رحیمی فرماندار ویژه طبس نیز خواستار ارائه راهکار و برنامه به تاسیسات گردشگری شد و گفت: تذکر لسانی و توزیع بروشور در ورودی‌های مناطق گردشگری برنامه‌ریزی شود.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا