گردشگری

سفر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به قاینات

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان قاینات از اقدامات ستاد سفر 1403 بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا صفری که طی روزهای گذشته برنامه‌های بازدید از نقاط مختلف استان را پی گرفته است، در ادامه بازدید از اقدامات ستاد سفر در شهرستان‌ها در استقبال از بهار، نوروز و تکریم ماه مبارک رمضان، از بوستان امام علی قاین به عنوان ایستگاه مرکزی، بوستان شهید گمنام آرین شهر و بوستان ایثار شهر اسفدن، به عنوان ایستگاه‌های خدمات سفر در این شهرها از نزدیک فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد را مورد بررسی قرار داد و با توضیحات عوامل و دست اندرکاران از روند اقدامات و برنامه ها مطلع شد.
حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: رصد شرایط محل‌های در نظرگرفته شده برای اسکان موقت مسافران، بوستان‌ها و اماکن تفریحی در اختیار شهرداری‌ها، بهسازی معابر شهری، سیاه‌چادر عشایری، بازارچه موقت صنایع‌دستی و سوغات محلی، ایستگاه هلال احمر و … از برنامه‌های بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی بود.
او بیان کرد: مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری در جریان این سفر از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها نیز بازدید و از زحمات کارکنان شهرداری‌ها در ایام تعطیل، قدردانی کرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا